با سلام
فقط Speed Dial و اپرا توربوش خوب هست بقیش افتضاح شده
فکر کن عکس رو لود میکنه و وقتی میخوای سیو کنی دوباره دانلودش میکنه و با فارسی هم مشکل داره
من که نصب کردم و دوباره پاک کردم برگشتم به همون 9.6
با سلام
فقط Speed Dial و اپرا توربوش خوب هست بقیش افتضاح شده
فکر کن عکس رو لود میکنه و وقتی میخوای سیو کنی دوباره دانلودش میکنه و با فارسی هم مشکل داره
من که نصب کردم و دوباره پاک کردم برگشتم به همون 9.6
کاربر شهرسختافزار
رضا جان سلام! شما فرمودید اپرا توربوش خوبه اما دوست عزیزمون جناب Carl گفتند که سرورهاش توی ایران بلاک شده.....برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AL! REZA برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوستان کسی میدونه اساس کار این Turbo چی هست؟ چطور نیاز به سرور خاصی داره؟ مگه اطلاعات رو به نحوی فشرده میکنه؟
توضیح ناقص فارسیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Computex برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
متن اصلی
Computex (02-09-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks